Barcelona, dijital alandaki liderliğini daha da pekiştirerek önemli bir başarıya ulaştı; YouTube’da 23,8 milyon aboneye sahip oldu. Bu etkileyici rakam, kulübün bu platformdaki dünya genelindeki en büyük spor kulübü hesabı unvanını güçlendirdi ve FIFA (23,6 milyon) ile NBA (23,3 milyon) gibi devlerin önüne geçti.
Ayrıca, kulübün açıklamasında, Ocak ayında 20 milyon abone eşiğini aşarak, spor dünyasında bir ilki gerçekleştirdiği hatırlatıldı. Diğer dikkat çekici spor kulüpleriyle karşılaştırıldığında, Real Madrid’in 18,1 milyon, LaLiga’nın 13,1 milyon, Liverpool’un ise 11,7 milyon abonesi bulunduğu belirtildi.
YouTube’un, ABD merkezli sosyal medya platformunda UEFA’nın resmi kanalının 5,9 milyon aboneye sahip olduğu da vurgulandı.
Türk kulüplerinin güncel YouTube abone sayılarına göz atıldığında ise, Galatasaray’ın 3,6 milyon, Fenerbahçe’nin 2,9 milyon, Beşiktaş’ın 1,6 milyon ve Trabzonspor’un ise 345 bin abonesi olduğu görülmektedir.